Nome |
# |
Projects, institutional logics and institutional work practices: The case of the Lucca Comics & Games Festival, file dd396638-2a8a-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
210
|
Socrates represented: why does he look like a Satyr?, file dd396638-2126-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
89
|
Embodied ideologies: Hagia Sophia contended status between mosque and museum / Ideologie incarnate: Hagia Sophia contesa tra moschea e museo, file 2b55ed12-730c-464b-9995-e0f772f5c753
|
49
|
Museums as living organisms. Temporality and change in museum institutions, file e264f8c2-8ed3-4e6d-9b03-1db5d8330c25
|
34
|
Developing a new cultural policy agenda for Pistoia: The current and projected role of artists and creative workers in the territory, file 70909270-bde8-41d4-a974-5bdd8b0fe6c5
|
19
|
L'istante e l'eternità. Tra noi e gli antichi. Il percorso della mostra, file 70000da0-eda3-4c61-8aac-8960c32d45e9
|
5
|
Myron und die Kunst des Diskuswerfens, file dd396638-124d-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
5
|
Exploring the relation between festivals and host cities on Twitter: a study on the impacts of Lucca Comics & Games, file dd396638-3cab-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
5
|
Managing ‘creative’ employees in project-based cultural organizations: Work dynamics of Manifesta – the European Nomadic Biennial, file dd396638-3fd2-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
5
|
Embodied ideologies: Hagia Sophia contended status between mosque and museum, file 4f8f4ace-744e-4be2-a796-f840a7a77d2a
|
4
|
La comunicazione non verbale nella Grecia antica: gli schemata nella danza, nell'arte, nella vita, file dd396638-14fb-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
4
|
Vino, immagini, canti, file dd396638-11e1-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Etiche e forme. Architettura e simposio, file dd396638-1263-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Le regole del vivere, le regole del morire. Su alcune stele per donne morte
di parto, file dd396638-128c-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Fra "scuola" e "custodia": la nascita degli organismi di tutela artistica, file dd396638-1408-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
From Motion to Emotion. An Ancient Greek Iconography between Literal and Symbolic Interpretations, file dd396638-1472-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Quale arte per il tempo di Platone?, file dd396638-14a8-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Mimesis and Motion in Classical Antiquity, file dd396638-14ae-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Tre figure. Achille, Meleagro, Cristo, file dd396638-14e8-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Tre figure. Achille, Meleagro, Cristo, file dd396638-14ea-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Tre figure. Achille, Meleagro, Cristo, file dd396638-14eb-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Bere vino puro, file dd396638-14f2-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Bere vino puro, file dd396638-14f5-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
2
|
Parian Marble and ‘Quella che si fa per forza di levare’, file 5bf76f15-983f-4a64-ad91-97b530d23f92
|
1
|
Investigating Tourism Impacts of Festivals: An exploratory case study of a big scale comic-con, file 69bdfe47-63e2-4831-9f4e-54a390181a79
|
1
|
Multimedialità della nozione di schema e strategie di lettura degli schemi iconografici, file 73e95e4d-59e9-4fc7-805c-e91a4ff9eade
|
1
|
Developing a new cultural policy agenda for Pistoia: The current projected role of artists and creative workers in the territory, file aa1ca764-0fc7-4c74-9cba-d6652f678cac
|
1
|
Peindre et fouillier à Pompéi. Nouvelles fresques et contextualisation, file bb2d106a-bb1a-489d-8237-a319330deb7b
|
1
|
Images in context. A model of interaction between sympotic images and poetry, file dd396638-124e-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Visioni d'Arpa, file dd396638-129f-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Stylization of the body and embodied values in Classical Antiquity, file dd396638-1305-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Socrate-Satiro. Genesi di un ritratto, file dd396638-1306-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Parigi 1904: Picasso iberico e Les Demoiselles d’Avignon, file dd396638-131d-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Demens Luctus. Donna disperata in movimento: metodi e interpretazioni, file dd396638-1342-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Introduzione, file dd396638-13bb-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Immagini e canti nel simposio greco: acuni esempi, file dd396638-13c5-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Donna disperata in movimento. Peripezie di un particolare, file dd396638-13cc-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
The Iconographic Tradition of the Suicide of Ajax: Some Questions, file dd396638-13d0-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Ambiguità dei Greci, file dd396638-147d-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Consumare vino. la costruzione dell'ethos simposiale fra immagini e parole, file dd396638-148e-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Cercando le Olimpiadi, file dd396638-14a7-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Il simposio greco, file dd396638-14ab-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Tre figure. Achille, Meleagro, Cristo, file dd396638-14e9-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Bere vino puro, file dd396638-14f3-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
La novità della Scuola dei beni e delle attività culturali e del turismo, file dd396638-2124-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Socrate-Satiro. Genesi di un ritratto, file dd396638-3b1d-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Arianna a Nasso. Un nuovo affresco dalla Regio V di Pompei, file dd396638-3ec7-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Cut as a device: an example from Classical Antiquity, file dd396638-4325-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
CAVALLI VOLANTI E CORRIDORI IMMOBILI. Étienne-Jules Marey e la rappresentazione del movimento nell’arte degli antichi e dei moderni, file dd396638-478c-561a-e053-d805fe0a1ba5
|
1
|
Der verurteilte Philosoph, die Satyrn und das Hässliche: Das frühe Sokrates-Porträt im Kontext, file ed671183-7e8b-4bec-811f-a558e609c60c
|
1
|
Totale |
480 |